Healthy & Easy Breakfast Ideas for School! | Primrosemakeup

100 thoughts on “Healthy & Easy Breakfast Ideas for School! | Primrosemakeup

  1. One question I have for you. When you add coconut oil to the egg muffins, does it effect the taste at all? I really can't stand the taste of coconut so I just wanted to make sure before I make it.. Thanks:)

  2. You both are so gorgeous and I look up to you for everything. So thank you so much and my personal favorite is the banana waffle recipe!

  3. Egg and a tortilla with avocado on top isn't a breakfast. Unless .. Wait no. Yeah that's not a healthy breakfast

  4. Sooooooo , Ihave a question for you . I noticed you have used many sngs in your video. Don't you get the message "Due to copyright , you won't be able to monatize your video" . I got this message on both videos in my channel. If you don't get that message , can you please tell me how to avoid the copyright policy?
    Great Video btw !

  5. GUYS for the waffles, BLEND the oats in the blender till it has a flour like consistency…. and add BAKING POWDER
    Now you have better waffles. youre welcome

  6. when i saw the wrap, i was like ugh same old same old boring egg wrap. then you did it from scratch and girl, how i respect you! <3

  7. Your healthy breakfast look so good yummy I will make that health breakfast for school Thank you 🍅🍓🍌🧀🍳😋😋😋😋😋😋😋❤️💕💜

  8. I somehow cannot look at how you cutting stuff xDDD
    But you're gonna get better with time so have fu while practicing 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *